tisdag 13 juli 2010

Fixerad!

Barnmorskebesök idag!

  • Blodtrycket; 105/65
  • Blodsocker; 5,2
  • Blodvärde; 127
  • SF-måttet; 35,5

Hon lyssnade på pyrets hjärta och sa att det lät kanon men jag fick inga siffror denna gången, hade en annan barnmorska idag då min är på semester.

Sen är Pyret helt fixerad nu! Hon tyckte att läkarna ska sluta vela nu och ge mig snitt redan på fredag nästa vecka, då bebisen faktiskt är redo nu. Så det är bara att hålla tummara inför morgondagen då jag förhoppningsvis får reda på hur allt blir.

Men så fick jag känslorna, “oj hjälp ska jag blir mamma redan nästa vecka!? Vänta! Jag är inte redo än!”

Men det är man nog, bara det att hjärnan är inte redo än, men det blir den nog aldrig, hehe. Kommer nog alltid komma på nåt som inte är färdigt eller klart ;-)

2 kommentarer:

anouk sa...

ojojoj vad läskigt=/ Men spännande:D

*hoppas för din skull*

Angelica sa...

Ja, visst är det otroligt att tänka att man snart är mamma! :) Det känns overkligt på något vis men ändå är det ju helt sant :)