tisdag 22 juni 2010

Vilket snurr…

Ja nu har jag träffat läkaren på spec-mvc, Denna gång en sävlig man som inte lyssnade sådär jättebra på vad jag hade och säga..

Fick väl någorlunda klartecken på snitt, men endå inte 100%, för narkosen måste tydligen snacka med mig och göra en bedömning innan jag får veta helt ut, fan också. Så efter den 14 juli så kan jag få ett datum då alltså…

Sen så var denna läkaren helt tvärt om från den andre, för denna tyckte att snittet skulle bli så sent som möjligt, medan jag och den förra hade pratat om så TIDIGT som möjligt..jösses säger jag bara. Visserligen så är det ju bäst för barnet, men jag känner ju att jag inte orkar så mycket till, det kändes ju skönt att veta att det gick att ta det tidigt.. menmen, man får väl bara bita ihop och hoppas att det inte startar av sig själv innan.

Nu är det ett tillväxt-UL kvar nästa vecka, sen får man helt enkelt vänta tills den 14:e och hoppas på det bästa…blä.

1 kommentar:

anouk sa...

Tack så mkt vad gullig du e:D

Usch verkar vara en himla massa problem för sdig. jobbigt. Man har ju nog o tänka på ändå. =/

Mysiga midsommarplaner btw. Vi får se vad det blir för oss:)