måndag 21 juni 2010

trött så trött..

Ja jag går som i koma här hela dagarna, orkar inte ta mig för nåt alls. Sen gör kroppen så himla ont nu att jag helst bara vill lägga mig ner och gråta.. är så trött på att alla rörelser man gör slutar i kramp. För de dagar jag har haft mer ont, så har kramperna också varit värre, och nu när smärtan ligger konstant så krampar buk och benmuskler hela tiden. Imorgon ska jag ju iaf till spec-mvc igen för att träffa läkaren, så jag hoppas vid min guuud att jag får nåt mer besked nu och att jag kan få nåt slags ungefärligt datum, även om det kanske inte går att få ett exat ännu. Jag måste verkligen ha nåt att räkna ner till nu, jag orkar inte annars..

Men jag är endå glad över att vi ska få vårt lilla mirakel snart! Det är väldigt mysigt att ligga i sängen och känna hur det bökas och stökas där inne ;-)

Jag har ätit bättre i det sista också, det är bra! Dricker en hel del smoothies, det är så himla gott! Sen mina havrefras till frukosten gör min dag ;-)

Nu ska jag ut i solen lite och njuta!

2 kommentarer:

anouk sa...

Usch verkar vara riktigt tufft nu:(

VAd gör du smoothiesarna på? juice och bär eller?

Du, visst e det du som är sisterinlaw på fl? Hade du ngn erfarenhet av GBS? Det var ngn som skrev om det i augtråden tror jag.

Jag har nämligen fått det och vet varken ut eller in =/

anouk sa...

neeej sweetlily menar jag ju självklart. :) förlåt mig. såg att du svarat nu iaf:)

tack.