fredag 18 juni 2010

v33

Ja jag går ju in i v33 nu, eller graviditetsvecka 34 då ;-) Och tänkte visa lite bilder. Hela jag är svullen och stinn, känner inte igen min egen kropp alls. Och nästan allt jag gått upp i vikt har satt sig på rumpa, ryggslut och övre delen av låren, så man ser ut som..ja jag vet inte vad!

DSC07113 DSC07131

Bild nr 1 är kvällstrött och svullen fot.. och den andra är ju då en magbild ;-)

Sen tänkte jag visa en bild på mitt ben, ja sexigt värre ;-) , på de fina utslag jag får om jag är ute i solen mer än 10 minuter..

DSC07050

-------------------------

Sen har jag nu fått ännu mer foglossning, fy fan säger jag bara. Igår och idag har vart hemska dagar. Kan bara gå små små steg och naturligtvis halkade jag på golvet igår så benen åkte isär.. INTE skönt för de bakre fogarna ska jag säga…

Var även på den sista föräldrakursträffen idag! Pratade lite om BVC och första tiden med bebisen, allt från kolik till sexliv. Var väl inget jättenytt man fick höra, men endå kul att lyssna till och bli påmind om vissa saker. Mest skönt tycker ju jag det är att komma utanför väggarna, haha.

3 kommentarer:

anouk sa...

Du har jättefin mage iaf:)

Ajajaj att du trillade=(

anouk sa...

Skicka din mail så får du lösen. Kram

Jannika sa...

Åh jag ser lika dan ut.. svullen å dan! får itne ens på mig min förlovningsring!:P