onsdag 23 juni 2010

Bokinköp

Idag kom 2 böcker med posten som jag beställt! Dels en “första året”-bok, som verkar rätt bra! Sen blev det även en liten faktabok; “Växa och upptäcka världen”. Den verkar intressant, handlar om bebisars 7 utvecklingssteg, mentalt sett. Ska bli kul att läsa den och se vad den har att ge..

Kände av lite humör igår när det blev som det blev hos läkaren igår, kände mig så frustrerad över att inte kunna bestämma över mitt eget öde, höll jag på att säga. Men att helt förlita sig på andra, som inte ens känner mig eller vill lyssna, känns det som. Ska de bestämma hur jag ska bli förlöst? Nej fy kände jag bara och var väldigt deppad ett tag. Men idag är det bättre och solen lyser dessutom, så jag är lite piggare. Har dock börjat få ta ett par Panodil för att kunna åka nånstans, det gör alldeles för ont för att jag ska orka ta mig för nåt, men de lindrar faktiskt det värsta, så det är ju bra. Men jag vill inte ta dem för ofta, gillar inte piller jag…

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hej!
Vad skoj att du hittat till min blogg! Ska kolla in din också! ;)

Tack så mycket! Jag började mäta i v 28 och då låg SF på 28. I v 31 hade jag 30 =)

anouk sa...

Den ska vara riktigt bra den i pocket. Ska också köpa den sen:)

M. sa...

den första köpte jag i present till min kusin, en fin bok tycker iaf jag :)

du får ha en fortsatt bra dag! kram