torsdag 24 juni 2010

Resa

Ja idag åker vi iväg till min mor som bor ca 50 mil bort..bävar lite för hurdet ska kännas i fogarna efter 7 timmars bilresa, men det får man ta, det blir ju trevlig när vi kommer fram ;-)

Ska träffa lite släktingar också, bl.a min kusin som också är gravid! Det är nr 3 som är på gång där.

Har fått mina journaler utskrivna så att jag kan ha dem med mig, samt blodgrupperingen, ifall det skulle hända nåt där uppe.

I helgen går jag in i v 34+0, graviditetsvecka 35 ;-)

2 kommentarer:

anouk sa...

Tack för komment<rern på midsommarbilden btw. Men där hade jag i löshår. (enda gången någonsin. tappade hälften av mitt egna när jag tog ut det. haha)

Men ambitionen är väl att lyckas nå dit denna gång:P

Trevlig midsommar! Tror ni kommer få det jätemysigt!

elinnnnn FL sa...

hoppas ni fick en finfin midsommar med god mat, trevligt sällskap och massa solsken och kärlek!
hoppas resan upp(eller ner haha) gick bra.
v.35! sjukt vad tiden går snabbt ändå hihi tänk att vi snart har våra pluttar i famnen istället för i magen :D