måndag 28 juni 2010

*hick*

Helgen var jättehärlig, hade sånt fint väder! Det är sällan man får en regnfri midsommarhelg! Men det var lite varmt att sitta ute i 2 dagar i stort sett, kände att jag blev bra matt av det.

Men det finns jättegoda alkoholfria öl och mousserande vin, det var väldigt trevligt tycker jag, att man endå fick känna av festligheterna i drycken endå, så man slapp dricka Ramlösa eller saft hela helgen ;-)

Nåt som är lite skojigt är att jag har börjat att känna av Pyrets hicka! Förr har jag bara känt nått litet litet pickande som bara gått att känna om man tryckt lite å magen, men nu känns det i hela magen, hihi, och man ser att det hoppar till utanpå ! Jättemysigt är det!

Pyret har tydligen också väldigt mycket åsikter om bilåkning, för hela vägen upp och hela vägen ner från min mamma så bufflades och puttades i flera timmar ;-) Hoppas på att Pyret gillar det, för det kommer bli mycket bilåkning sen!

Imorgon ska jag på tillväxtultraljud igen, återkommer med uppskattad vikt!

Inga kommentarer: