fredag 4 juni 2010

Strul…

Idag var det dags för föräldragrupp igen! Trevligt var det, men dte var bara prat om förlossning och det känns inte så aktuellt, jag är HELT inställd på snitt. Men det var iaf trevligt att komma ut och träffa folk, inte ofta jag gör det ;-)

Pratade med min BM om detta strulet med snittet och hon tyckte det hela var väldigt märkligt och sa att såhär brukar det aldrig gå till! Det brukar gå väldigt smidigt med remisser och samtal. Jo hej du. Menmen, jag ska få ännu en remiss från MVC-läkaren så börjar vi om, så får vi se om systemet fungerar. BM sa att det borde gå bättre denna gång. Hon tittade ju i mina journaler och den människan jag snackade med i telefon i tisdags har ännu inte skrivit in det i mina papper.GRRRR: Lata människa. Det lät ju såå braa på henne i telefon, enkelt. Idiot. Så nu börjar vi om. I v31. Jippie.

Magen i denna veckan! ;

DSC07067

Jättesnygg med nedvikta gravidtrosor och mjukisar, hehe

2 kommentarer:

anouk sa...

Ja verkligen. Har inte kunant göra det inann, men nu börjar tankarna komma. häftigt:D

Var ni stora elelr små när ni kom? Både jag o karln var gigababies så misstänker det värsta där tyvärr. haah

Den Förväntansfulla sa...

svarar dig här med! Jag vägde 2,5kg som nyfödd, och 3v försent, och maken över 4kg, 3 för tidig ;-)