tisdag 1 juni 2010

Kejsarsnittet..

Man undrar när man ska få ett beslut egentligen. Igår fick jag hem en kallelse till narkosläkaren. De vill ju träffa mig för att prata bedövningsalternativ och vad jag har för möjligheter. Men om man läser i min journal så ska mitt datum vara bestämt, eller iaf beslutat snitt innan jag träffar dem. Men det står inte VEM som ska besluta eller när. Ganska snurrigt och luddigt. Min barnmorska tycker detta är lite underligt. Känns så typiskt mig, jag råkar alltid ut för sånt här.

Så idag ska jag ringa antenatalen för att fråga om jag kan få en läkartid till nån som kan besluta.

Jag vill ju liksom inte vänta på beslut tills jag är i v36, och kanske får avslag, vad gör man då?? Ska man överklaga tar det ju veckor och då är det ju försent. Jag blir galen.

3 kommentarer:

carolina sa...

hoppas du får reda på det snart, men om man tänker på din diagnos så borde det väl inte vara några problem, eller vad har dom sagt?

carolina sa...

justja, aktiv musli bar finns på pressbyrån! :D finns en masa smaker men den med svarta vinbär och choklad är goast tycker jag :)

Den Förväntansfulla sa...

carolina; ja man kan ju tycka det. men nu har jag ringt och jag är inte ens under planering..*suck*