tisdag 1 juni 2010

Förbannad

Ja jag ringde ju antenatalen…grrr..

Hon där förstog inte varför jag ringde, det borde vara min barnmorska som ska fixa såna här saker åt mig. Jahapp.

MEN, hon lyssnade på mig och läste mina journaler och höll med mig om att det var rörigt och oklart. Sen såg hon att jag står inte ens under utredning, alltså det finns ingen som planerar mitt snitt. Nehepp.

Så hon skulle iaf ge en sekreterare mina papper och se till at de kom till en snittkonferens så att mitt ärende tas upp. Tack.

Jag blev så jävla arg. Ja det innefattar alltså att jag fick sagt det jag ville utan att höja rösten, utan snarare att låta lite mer gnällig. Ibland önskar jag att man kunde bli ordenligt arg när det behövs, jag kan verkligen inte det längre.

2 kommentarer:

anouk sa...

Ja det gjorde jag med. Köpte neutral... Känns bäst så

carolina sa...

men gud vad drygt! jag är typ van vid att man får ringa och TJATA numera på försäkringskassan, läkare, osv osv.
jo, allt är bra med mig, ska iväg på föräldragrupp nu!
har ni vart iväg än?:)

kram!