tisdag 8 juni 2010

Jösses

Ibland blir man bara inte klok på allt. Igår damp det ner ett brev i brevlådan. En kallelse till läkare på spec-MVC. Jaha? Vadan detta? Är detta alltså det riktiga samtalet, mitt riktiga snittsamtal där det ska beslutas? Eller är det ännu ett besök som slutar i ingenting?

Jag ska ju till min MVC idag för at träffa en läkare där som skulle remittera mig igen till just det? Men nu kom den iaf? Och utan att den registrerats i nån journal? Annars står ju alla kallelser och planer där inne i deras datasystem? Jag och min BM tittade ju där senast i fredags och då stod inget.

Jaja, jag är glad att det kommit en tid, men man undrar ju vart den kom ifrån och vad den innebär!

2 kommentarer:

anouk sa...

ah. ta med den o hör idag..

anouk sa...

Usch ja. man blir nästan bara mer förvirrad ju mer man läser också. Men jag hördde om en tjej som ringde och bokade "privat" möte med en handläggare. det kanske man kan försöka göra?

Så man får rätsida på allt...