tisdag 4 maj 2010

MVC igen

Japp nu har jag gjort ännu ett besök. Känns som att man var där nyss!

Jag är nu i v26+4

Sfmått; 28cm

Blodtryck; 110/70

Socker; 5,1

Hjärtslag hos Pyret; 145

Urinen såg fin ut nu, så kuren hade tydligen fungerat, tur det!

Pyret fortsätter att boxa på min blåsa, den rackaren ;-) Barnmorskan sa det att dte är vanligt dessa veckor, för de sitter ofta upp nu och blåsan ligger illa till där ;-)

Sen sa hon att min livmoder är stor och fin ;-) Ligger ju liite i övre gränsen men den är hög och smal, så det är normalt endå.

Fick reda på av henne att de skulle tydligen ta beslut för mitt kejsarsnitt när jag är i v36! Hel galet, de hade tydligen inte tänk skicka ut nån tid till narkosen förrän då, vilket är nåt helt annat än vad läkaren sa till mig. Lite tokigt tyckte hon med, men så var det. Kul att få beslut en vecka innan det är dags isf..blä.

Inga kommentarer: