fredag 30 april 2010

Puls!

Jag har mått lite dåligt sista tiden igen. Utan att egentligen reflektera över det har jag faktiskt mått mycket bättre i kroppen ett tag. Inte samma domnade hårda känsla i buken eller lika kraftiga kramper, men häromdagen kom allt tillbaka och då märktes det ju såklart..

Nu har jag även börjat må illa på mornarna rejält, blir alldeles skakig och svag, måste få i mig mat FORT. Sen går det över och allt blir som vanligt. Mystiskt, måste vara nån typ av blodtryck - eller blodsockerfall.

Igår kväll så skulle T lyssna på magen och han låg med örat mot magen en liten stund, sen fick han sig en liten spark i örat, precis som förra gången haha. men så hörde han även Pyrets puls! Där emellan alla mina magkurr och bubblingar hörde han ett snabbt pulserande! Så häftigt, önskar att jag själv kunde höra sånt!

Men även männen ska väl få vara ensam om nåt mysigt i.o.m graviditeten ;-)

2 kommentarer:

Towe sa...

Trist med illamåendet, mitt försvann efter v 12 som tur är!

anouk - Gravid sa...

Jepp. På BR iaf.

Kula tt ni också har en sån:) tycker den verkar bra faktiskt.