fredag 23 april 2010

Som en jojo

Ja jag hade ju gått upp 11kg trodde jag, men så vägde jag mig imorse, och då hade jag gått ner 2kg igen. Det måste vara vätska i kroppen som kommer och går.. Så nu har jag alltså gått upp 9 totalt och 7 sen inskrivning,, det kändes ju lite bättre ;-)

Lilla Pyret har hittat ett nytt nöje; Min urinblåsa. Jäklar vad den får ta stryk på kvällarna när jag ska sova! Riktigt klockrena sparkar så att det ilar till i hela buken!

I överlag så har det blivit mer livat i magen, det känns kul, men inte så skönt alltid. Men känns kul att känna att lilla Pyret verkar ha det bra och fäktar på =P

Nu har jag ett BM-besök om drygt en vecka och så blir det ett tillväxt-UL i slutet på maj. Ska väl få tiden til narkosläkaren om några veckor också…

DSC06772

Magen i v25+0

2 kommentarer:

anouk - Gravid sa...

Åh vad fin mage:) Nej det låter inte alls mysigt med cancerämnen i badet. haha

Elina sa...

Oh, en riktig bula! Fint! :D