tisdag 27 april 2010

Jag har en hel cirkus i magen ;-)

Ja det kan man lätt tro ;-) Jag som var så orolig över att Pyret var så stillsamt, har nu fått tänka om! Det sparkas och bökas runt ibland så att hela magen ändrar form och hoppar.

Jag la tvdosan på magen igår och den hoppade nästan av magen haha! Jag tänkte filma lite men batteriet tog slut så jag ska göra ett nytt försök i eftermiddag, då Pyret brukar vakna till liv ordentligt!

Varje gång jag vakna på natten, gör även Pyret det och sparkar på min blåsa..*suck* Bara att gå upp och kissa.

Magen börjar att kännas lite spänd nu också, hoppas det inte känns jobbigt än, det får gärna ta ett tag till innan skinnet spänns ordentligt..

Får lite knepiga “anfall” ibland, mår illa, blir skakig, trött och klen. Visserligen har jag haft sånt förr, även innan graviditet, men nu känns det lite läskigare, just för att det finns ju en till i kroppen som ska må bra. Hoppas inte Pyret känner av detta så mycket.

Nu väntar jag med spänning på att få hem brevet med tiden till narkosläkaren, så jag kan få planera in snittet nån gång… jag vill veta så tidigt som möjligt när det blir av..

Inga kommentarer: