fredag 19 februari 2010

Shopping..

Ja jag tänkte vänta med att inhandla bebisprylar och kläder tills vi varit på ultraljudet den 8 mars. men det är svårt ibland! Jag vet iaf vad vi ska köpa först ;-) Jag och T såg en söt overall i en tidning och båda sa; “ååååh” Haha, ja men den var ju så himlans söt ;-)

En liknande fanns på Ellos..;

Vi ska få köpa en vagn också av T’s arbetskamrat, en rätt ny i jättefint skick! Så den kommer nog köpas de närmsta veckorna, även om jag inte hade en tanke på vagn förrän till på slutet av graviditeten, mycket pga platsbrist..

När man tänker på hur mycket som ska köpas blir man lite mörkrädd.. undra hur dyrt allt blir..

1 kommentar:

Angelica sa...

Kul å läsa om en annan gravid kvinnas tankar när man själv är det, har inte hittat till denna blogg förrens nu jag :) Ja, det rusar lätt iväg med pengar. Men en sak som många gör är att de köper alldeles för mycket grejer innan bebisen kommer, sen upptäcker det att de inte behöver ens hälften. Vi köpte bara det viktigaste först, sen när Jon väl kommit så köpte vi det som vi tyckte behövdes :) Handeln lurar oss lite med alla babyartiklar som de hävdar att man bara måste ha, man kan klara sig utan mycket! :)