tisdag 23 februari 2010

Hjärtat

Ja idag har vi varit hos barnmorskan och fått lyssna på hjärtat igen! Så underbart! Lilla pyret for runt så väldans att det var svårt att höra..

Fick även en tid till läkaren, så vi får diskutera kejsarsnitt, så det blir en vecka efter rutin-ultraljudet.

Allt var så bra med magen, barnmorskan sa att magen var presciis så stor den ska vara nu och vikten låg inte för högt. SKÖNT.

Typiskt så glömde jag mitt urinprov hemma, men det gick bra , får lämna ett nästa gång istället.

Är väldigt trött idag så jag ska slappa på soffan ett tag innan det blir middag.

7 kommentarer:

Vifsla sa...

Förlåt! Jag har missat alltsamman. Men nu vill jag säga grattis!

Vifsla sa...

Hej
Jag har missat allt det stora!
Men nu vill jag säga grattis!

jesa sa...

har ni bestämt er för kejsarsnitt?
eller ska ni bara diskutera det ändå?
Läste tidigare inlägg om baysaker..
vi köpte i stort sett allt begagnat å ärvde kläder av min bror å så.. så vi kom undan rätt billigt ändå..
Kram

messan sa...

Vad skönt att allt är bra med dig.
Kejsarsnitt? Ska du ta det?

Visst är det magiskt att lyssna på den lilles hjärta:).
Kram till dig

Den Förväntansfulla sa...

Vifsla; tack så mycket!

Jesa; Jo det blir nog ett snitt! ja vi ska köpa det mesta begagnat också! men det blir även en del saker nytt.

messan; Jo som sagt, det blir nog ett snitt, är rädd att kroppen inte orjar hela vägen annars..

Jenny sa...

Va spännande, tänk att du har ett litet barn i magen:) Så himla roligt!

Anonym sa...

hoho, kan du inte posta nåt snart så man vet att allt är ok ;)?