tisdag 2 mars 2010

Ett tag sen..

Ja jag bloggar inte så ofta längre.. Förut kunde det bli flera ggr om dagen bara lusten slog till. Men det var ju det där med lust då. Jag är så trött i hjärnan att inget kommer i min väg i inspirationsväg. Kommer inte ens på vad jag ska skriva om vad jag gjort den senaste tiden. För om jag ställen den frågan till mig själv, får jag inget klart svar..

Jag har som tjock bomull i huvudet, tankarna flyter sakta och segt och jag orkar inte tänka på annat än att magen är stor och att höfterna gör ont.

Tänkte på det här med gravid-humör. Vad är det egentligen? Jag är inte arg, irriterad eller superkänslig. Inte mer än vanligt iaf ;-) Jag har ju blivit lite sämre i kroppen på det sista, och då blir jag ju lite mer lättirriterad då jag har det så jobbigt med mig själv, men det är väl inte så konstigt.

Vi har iaf hittat en barnvagn vi ska ha, ska få köpa en fin begagnad av T’s arbetskamrat! Den är fint skött och i bra skick så det blir super! En Brio Nova –06 i svart.

RULet är ju nu om 6 dagar! Jösses vad tiden går! Hoppas bara allt är bra med lilla Pyret. Veckan efter ska jag in och prata om kejsarsnitt med läkaren, och det ska väl också förhoppningsvis bli bra.

Inga kommentarer: