tisdag 20 juli 2010

Sista besöket!

Ja idag var det allra sista besöket på MVC! Känns lite konstigt att det inte ska bli fler träffar och lite vemodigt att inte träffa BM mer. Kommer sakna både henne jag haft genom större delen, samt henne jag haft de sista gångerna. Jättegulliga har de varit.

Men hon kände iaf och hon sa att mer redo än så här blir den lille nog inte! Den ligger väldigt långt ner och superfixerad och med mina tryck och lite förvärkar så dröjer det inte länge.. så hon sa det att om det inte vore för att jag ska snittas, så hade hon velat känna hur mogen jag var. Hoppas verkligen att Pyret vill vänta en vecka till!! Jag är inte redo innan och jag vill att skrutten ska komma som planerat så jag slipper stress och akut panik,för det är ju just det jag vill undvika.         

Sprang in på Lindex på vägen hem och såg att de hade rea, så då fick jag köpt deras söta sjömansdress jag trånat efter :-) Pyret kommer bli supersöt i den! Samt att jag köpte en lite body i strl 50 att ha i början, har ju inte så mycket kläder i det minsta.

Inga kommentarer: