fredag 23 juli 2010

Frosseri..

Ja denna sista vecka har jag sagt att jag ska äta det jag har lust med och vi ska bara äta goda middagar :-) Tyvärr är ju matlusten lika illa som vanligt så jag har ju liksom inte kommit på nåt extra gott att äta, haha. men det blev faktiskt lite godis i veckan, lite glass och pannkakor igår och idag har vi varit på IKEA så där åt jag kyckling med pommes och bea :-)

Sen efter en god wokmiddag så drack vi kaffe och åt munk, göööttt ;-)

Imorrn blir det pizza, det lilla jag orkar att äta vill säga hehe, är ju inte så stor i maten nu såhär i slutet, även om magen sjunkit lite.

Har totalt gått upp 13 kg sen inskrivningen och det får jag säga är rätt bra! Så lite frosseri så här sista veckan tycker jag att jag är värd efter alla krämpor och problem de sista månaderna i mitt liv ;-)

Idag har jag även tvättat av vaggan och ska bädda den! Ska även sätta upp det nyinköpta skötbordet och ställa i ordning där inne på toaletten.

Bilder kommer imorgon! Ha en skön kväll!

1 kommentar:

helen nybliven mamma sa...

kan tänka mig det, har du gjort något operationsingrepp förr? Du får tänka det att allting är så planerat det kan gå, värre om de hade varit akutsnitt med en massa stress och risker inblandat. Håller tummarna men är helt säker på att allting kommer gå så bra så <3 kram