söndag 25 juli 2010

Förvärkar..?

Jag har ingen aning hur de ska kännas. Inte en susning. Jag har haft så himla ont i nedre delen av magen och i ryggen i större delen av graviditeten att jag kan inte skilja på om det är en s.k förvärk eller bara det vanliga onda..

Vet inte om jag fått urinvägsinfektion eller om det är nåt annat som svider och trycker där nere. Vet inte om jag måste springa på dass och göra nr2 när det trycker på i hela ändan.

Just nu gör det ONT i nedre delen av magen och ryggen ömmar och det trycker och spänner åt alla håll.

Jag är så livrädd för att det ska sätta igång tidigare att jag vill inte ringa förlossningen och fråga.. för jag är rädd att de ska be mig komma in så att snittet blir tidigare. Jag ska ha barn på TISDAG för sjutton! INTE NU!!

Så jag väntar och hoppas att det går över.. det är en ny dag i morgon.. och då ska jag göra massor, har inte tid med detta.. stanna där inne nu för sjutton!!

Inga kommentarer: