torsdag 27 maj 2010

Föräldraträff

Ja idag var det dags för första träffen på MVC för föräldragruppen! Vi var bara 5 par, men det kändes väldigt lagom! Vi pratade lite löst om vad vi villa ha med på dessa möten. Vi kom väl fram till det vanliga, typ.

Hade även BM-besök direkt efter!

Blodtryck; 120/80

Socker; 4,7

Blodvärde; 141

Sf-mått 31

Pyrets hjärtslag; 142

Vågen visade +11kg sen inskrivning.

Har kännt mig lite deppig sista tiden och igår blev det inte bättre då vi fick ta bort en katt. grät massor igår och idag mådde jag jättekonstigt och har varit jättetrött. Har gråtit en skvätt idag med, men det känns lättare. Det var rätt beslut, även om man är ledsen. Jag och maken grät ihop igår, det kändes jobbigt men endå fint. Jag är så glad att jag har en karl som kan visa sina känslor!

I helgen går jag in i v30!

2 kommentarer:

anouk - Gravid sa...

Åh vad jobbigt=( Är det för pyrets skull ni tog bort den?

Har ni fler katter? Jag är jätteorolig för hur vår IDa ska reagera på den lille. Hon e ju så mammig=/

Den Förväntansfulla sa...

nej, han och hans bror kom inte överrens med de de andre (3)så jag fick bort hans bror till ny ägare,men han var så speciellt och hispig att det hade aldrig fungerat, så han fick somna in ist.

Ja man undrar hur de ska reagera! Jag har också en som är väldigt "mammig"!