söndag 18 april 2010

Sparkar

Allt oftare så känner jag hur lilla Pyret rör sig och sparkar runt där inne i magen! Det är så mysigt och allt känns mer verkligt också, när man verkligen känner att det är nåt som lever där inne i magen.

Idag låg vi länge i sängen och pratade och T lade handen på magen och då fick han sig 2 små sparkar mot handen, och sen såg han hur magen hoppade till en gång till :-) Så det var det första “yttre” tecknet, själv har jag inte sett nåt på utsidan än.

Det börjar att bli lite obekvämt att sitta vid datorn, magen trycker upp mot brösten och jag blir lite öm i magen, så jag får sitta med benen brett isär så går det bättre.

Håret har blivit väldigt torrt och sprött men jag får kämpa vidare med hårinpackninar så kanske det inte går av iaf ;-)

Idag ska vi nog hälsa på vänner och titta på deras babygym och köpa det! Vill ha ett men de hade inget i Ullared så vi ska kika på detta! Kan nog bli kanon!

Inga kommentarer: