fredag 16 april 2010

Shopping

Ja igår var i Ullared på GeKås och vi hittade massor av fina saker! Vissa saker jag ville ha fanns inte, men även sånt jag inte tänkt på kom med i vagnen! En dle kläder blev det också, men hade nog kunnat köpa mer, eftersom det är så billigt, men så är det. jag var rätt rasslig i benen och ville låna en rullstol, men så hade jag behövt springa genom hela affären för att hämta en så jag kämpade på ist, och det gick, även om jag var helt slut när vi kom ut. men jag tror vi fick med det mesta iaf.

Kanske var bra att jag var dålig och lite stressad, för vi fick allt gjort på 3 timmar, mycket bra gjort :-) Hade jag haft stolen kanske jag hade flanerat runt i fler timmar, och det hade nog T inte velat, han tyckte detta var vääldigt lagom , haha.

Lite bilder på ett urval av sakerna;

DSC06749 DSC06729 DSC06731 DSC06733

DSC06734

DSC06737 DSC06738 DSC06739 DSC06740 DSC06741 DSC06743 DSC06744 DSC06745 DSC06747

Nu känns det som att vi har det mesta iaf! Det fattas lite granna, men det ska inhandlas på IKEA ist!

Nu ska jag gå och pilla lite med dem igen, kan inte låta bli ;-)

1 kommentar:

anouk sa...

Hihi vi hade köpt mkt likadana grejer:)

Findusbodyn är ju bara såå fin.

Ska försöka ta förlossningen med ro... Men Nej jag har aldrig ens bytt en blöja?! Men det det är jag inte alls orolig över. Det får man lära sig med tiden. Sen e man ju två:)