måndag 15 mars 2010

Vikt

Ja man funderar ju på hur mycket man ska gå upp i vikt, vad som är normalt. Hittills har jag gått upp 7kg, och är i v20 (19+2). Tror det ska vara ganska normalt iaf, även om jag känner mig som en flodhäst!

Har ju gått halvägs nu, det känns spännande! och jag TROR att jag kände första konkreta sparken igår!! Vi tog en tur ut till svärföräldrarna, och under bilfärden så “kluckade” det till i magen ett par ggr, kändes jätteskumt, men det var nog Pyret! Antingen så älskar Pyret att åka bil eller hatar det, hoppas på det första… kan bli jobbigt annars sen när vi ska ta långturer till min mamma som bor nästan 50 mil bort..

Imorgon är det MVC-besök igen! Ska ta lite nya prover och få prata med deras läkare ang. kejsarsnitt! Så sen blir jag väl inbokad till möte med läkare på sjukhuset antar jag, som ska gå igenom allt hur det går till och komma fram till ett datum.. Så det ska bli intressant….

Inga kommentarer: