måndag 15 februari 2010

Sömn

Ja nån sömn blir det inte så mycket just nu. Jag vaknar hela tiden och varje gång jag vaknar är jag kissnödig. Och jag kan verkligen inte sova när jag är kissnödig!

Så det blir minst 2ggr, men upp till 8ggr beroende på hur länge jag ligger i sängen, för det blir ca i gång i timmen som jag är kissnödig, dag som natt.

Är helt slut i skallen och är trött i hela kroppen. Drömmen just nu vore att få sova en hel natt, det skulle vara så skönt!

I helgen kände jag nåt i magen! Vet inte om de var gas eller en bebis, men nåt rörde sig! Jag känner ju lite bubblande eller fladdrande där inne, men så gasig som man är just nu är det svårt att avgöra!

1 kommentar:

Elina sa...

Tack för kommentaren! Och grattis till babyn som ligger inne för bakning, så fantastiskt roligt och spännande!