måndag 2 november 2009

Det blev så..

Min "mensvärk" ökade lite i natt och imorse hade den kommit. Jag har ingen vanlig mensvärk alls, den känns jättekonstig, men jag får väl acceptera läget helt enkelt.
Jag blev så besviken när jag vaknade i morse.

Jag förstår verkligen inte min kropp. Jag kan skylla illamåendet på stressen, likaså huvudvärk och trötthet, men inte ömma bröst och temperaturhöjningen! Hur kan man inbilla upp sin egen kroppstemperatur?? Uppenbarligen går det, så det är väl bara att acceptera att man är del av skaran av tjejer som jag tyckte var fåniga förut. Man ska alltid lära sig nåt nytt tydligen.

Jag är en sån människa som tydligen ska få uppleva allt, alla hemskheter som finns. Det verkar vara nån makt som har mig som försökskanin, men testa gärna nåt trevligt på mig också tack!

Så nu blir det att genomlida en veckas syndaflod...

Inga kommentarer: