torsdag 17 juni 2010

Sömn

Det är väldigt olika hur man sover har jag märkt.. Jag har ju tidigare sovit rätt dåligt, vaknat en massa gånger och hafts vårt att somn aom, men i det senaste så har jag faktiskt sovit väldigt gott! Jag får visserligen gå upp ett par gången för att kissa, men somnar om lätt igen. Och jag känner mig mer utvilad på morgonen, även om jag ibland vaknar tidigt.

Men den dagliga tröttheten är kvar, jag sover gärna nån timme mitt på dagen.

Hade en vän på besök igår, och jag fick låna ett gravidbälte, så det var väldigt skönt! Ger iaf lite stadga åt ryggen! Gör lika ont i fram på magen och strålet ner i låren, men ryggen blir lite avlastad känns det som.När jag hade vännen på besök blev det väldigt mycket barnprat, hihi. Hon hade sin 10månaders med sig också, han är så söt :-) Man har märkt att ens samtalsämnen ändrats sig väldigt, haha. Visserligen har jag inte haft ont av att prata om det innan, men nu är det verkligen så ingående och man är mer engagerad nu, inte så konstigt kanske ;-)

Nästa vecka ska jag till en läkare på spec-MVC, få se vad säger denna gången ang. snitt, sist blev det ju bara skit av det.

Nu ska jag fortsätta med tvättandet av bebiskläder!

2 kommentarer:

anouk sa...

Hur är det med ditt järn? Jag har blivit betydligt piggare om dagzrna sen jkag börjat käka dubbel dos niferex...

Javisst är det knasigt med drömmarn? måste ju vara ens oro som ligger till grund. hahaha

sara - mamma till wilda sa...

Var glad att du inte behöver kissa allt för ofta. Sista veckorna var jag uppe minst varannan timme =(