torsdag 25 mars 2010

Vaggan

Ja igår så åkte vi hem till svärföräldrarna och tittade på den gamla vaggan som vi kunde ta till Pyret! T’s bröder har haft den när de var små! Den var jättefin! Jag trodde det var en sån lite mindre modell, men den var ju superstor! Då kan ju lillskrutten ha den ett tag!

DSC06545------------------

Nu är jag strax på gång i v21, eller graviditetsvecka 22.. helt galet. Och magen den har växt den senaste veckan så att jag tror inte det är sant..! Nu går det undan! Både i tid och omfång ;-)

DSC06543---------------

I övrigt mår jag helt ok, men ryggen gör satans ont. Är väldigt öm och stel, känner mig fruktansvärt överansträngd. Sen kommer illamåendet lite titt som tätt, men bara jag äter men jämna mellanrum går det bra. Får se till att alltid ha en banan i fickan ;-)

Inga kommentarer: