söndag 28 mars 2010

Andfåddhet

Ja jag har känt av det den sista tiden. Det räcker med att man flyttar runt lite i sängen så frustar och pustar man.

När man går och gör nåt lite mer ansträngade så tar dte på krafterna. jag känner även av det när man äter, jag blir mättare fortare och så blir man andfådd av det också.

Besvärligt värre ;-)

Har vurpat lite då och då också, ibland så snubblar jag, ibland halkar jag och senast idag så vek sig foten lite, och med hala raggsockor så for benet undan och jag satte mig på golvet med armen först, och fick ett fint blåmärke på underarmen. Är så jäkla klumpig nu, värre än vanligt, och då är det illa ;-)

Känner mig fet också, inte gravid, det är synd att man inte kan slappna av och bara vara gravid. Men det kanske går över, men då byts väl viktnojan mot nåt annat, som skräcken för bristningar eller åderbråck! Aldrig blir man nöjd…

Jaja, man får väl stå ut, man har ju valt det själv ,-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du behöver inte oroa dej för bristningar du är väl som din kära mamma en blod hund med skinn att växa i !!!