lördag 23 januari 2010

Magen

Ja min mage är väldigt fläskig just nu ;-) Den är svullen och hård, och jag får försöka att se att jag är gravid! Men det känns som att den där inne har pressat ut allt mitt bukfett just nu ;-)

Illamåndet är mycket mildare nu och det onda i höft och rygg är nästan väck! Det gör bara ont om jag ligger direkt på ryggen, eller om jag legat tokigt och ska upp och kissa på natten.

Apropå kissningen, jösses, vissa nätter får jag gå upp 6-7 ggr!! Och i natt var det bara en..

Ikväll ska vi på kalas och jag ska försöka rota fram nåt jag kan ha! Jag har ju gått upp några kg redan och just över magen, så många blusar och skjortor går inte ihop nu, och jeansen är jobbiga att knäppa.. Så jag ska se om jag har en klänning som går att ha.. måste ju ha på mig nåt ;-)

Dock är jag fortfarande väldigt stel i benen och har fått sendrag from hell, men jag överlever ju, så är det bara att tänka, kan inte deppa ihop, det går bara inte, då blir livet ett helvete!

Inga kommentarer: