tisdag 10 november 2009

Inget nytt..

Jag tror jag är i mina "fertila dagar" just nu, och nu får man bara se och hoppas. En jag har kontakt med som varit med om samma sak, har just blivit gravid... Jag är jätteglad för hennes skull, men endå väldigt avundsjuk.

Detta har blivit lite som en prestationsångest, att det är nån slags uppgift som jag bara måste klara.. Men så är jag ju sån som person också, att jag måste vara bäst/först/osv för att vara nöjd med mig själv. Är jag inte det jag självutnämnt mig till i förväg blir jag så arg och besviken på mig själv. Urbota dumt, men det har ju med självförtroendet att göra.. att om jag ligger efter nån annan så tappar jag modet... Alltså ingen vidare tävlingsmänniska..
Har jag tävlat i nåt och hamnat en gnutta efter, så ger jag upp.

Men nu ska jag inte ge upp! Det ska bli en frisk underbar liten bäbis!

Inga kommentarer: