torsdag 29 oktober 2009

God Morgon...

I natt sprang jag upp och kissade 4 ggr! Så det var ju ingen idé att ta nåt test idag.. Men jag trodde jag skulle kräkas varje gång jag klev upp.. det var inte heller nån höjdare. Sen har jag sovit gudomligt länge..

Jag vaknade i morse 06:30. Tittade på klockan - "nej jag kan ju sova längre idag"
Vaknade 8:00 - "nej lite till kan jag nog"
Vaknade 09:00 - "kanke jag ska gå upp, ska bara ligga kvar lite"
Vakande 10:00 - "nej NU får jag gå upp" , vände på mig lite
Vaknade 10:30 - Kastade mig upp.

Hade jag legat kvar vet jag inte hur länge jag hade sovit! Hade inte varit så bra om jag legat i sängen när mannen kommer hem. Sen ska jag jobba imorgon som vanligt och jag hade förmodligen inte kunnat sova inatt..

Så trött är jag, med basta...

Inga kommentarer: